Întrebări frecvente
Retur produse
La Yodahomedesign, ne mândrim cu o politică de returnare flexibilă. Dacă ai nevoie de asistență sau mai multe informații, te invităm să ne contactezi aici mentionand numarul comenzii.
- Contactează-ne în cel mai scurt timp posibil de la primirea livrării si pentru a te putea ajuta te rugam ca orice deviație sa fie menționata pe documentul de livrare (AWB).
Viramentul trebuie efectuat numai în contul utilizat la plata inițială.
Produse și stocuri
În cadrul lanțului nostru de aprovizionare, căutăm o soluție pentru a crește disponibilitatea produselor noastre.
Deși proprietarul magazinului se asigură permanent că toate produsele de pe website, marcate ca atare, sunt disponibile, pot exista situații excepționale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online etc.) în care un produs să fie totuși indisponibil, astfel incât comanda să nu poată fi acceptată. Într-un astfel de caz, Clientul va fi informat că nu s-a putut procesa comanda.
Cum fac plata?
Yodahomedesign accepta cardurile de credit - VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, și numerar. Nu acceptăm cecuri.
Pentru comenzile online, poți plăti folosind cardurile de credit și de debit - VISA, VISA Electron, Mastercard.
Securitatea datelor clienților este o prioritate pentru noi. Lucrăm cu un proces de plată integrat și sigur. Pentru mai multe detalii te rugăm să accesezi politica noastră de confidențialitate aici.
Yodahomedesign respinge tranzacția doar la sfatul băncii emitente a cardului dumneavoastra. Prin urmare, vă sfătuim să contactați banca emitentă pentru detalii.
Este o condiție pentru securitatea folosirii cardurilor (VISA, Mastercard și Maestro) ca toate rambursările să fie procesate pe același card ca și plata inițială, pentru a ajuta la reducerea activității frauduloase pe carduri. Yodahomedesign trebuie să respecte pe deplin aceste reguli.